lørdag den 15. oktober 2011

Invitationer til den nye blog er sendt

Der er sendt en bunke invitationer ud til den nye blog. Håber I kan få det til at virke?

Jeg skylder nok en forklaring til jer der ikke har modtaget en invitation. Tak for jeres søde hilsner pr. mail. Jeg har ikke haft tid til at svarer jer alle. Jeg troede vi kunne dele rejsen med alle, men kan mærke at vi har behov for at vælge lidt til og fra for at værne om hans historie og vores "liv som 3".  Derfor er der kun sendt invitationer til venner/familie og de persoer på verden jeg har skrevet med privat, mødt til træf og de som venter på lige netop Colombia listerne og derfor kan have interesse i at følge "sagens gang" i Colombia. Det håber jeg I alle forstår.
Er der venner, familie + Colombia "venner" der ikek har modtaget deres invitation, så send lige en ny mail. Det har været en lidt crazy uge og det kan have glippet for mig i mængden af mails ;)

Jeg lover at jeg nok skal lave en lille opdatering herinde i ny og næ under vores rejse. Og I skal slevfølgelig nok få billeder af den skønne Konrad ♥♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar